Tisdag, 29 mars 2011

hallå:)

Igår gymmade jag å patrik för första gången på typ.. 2 månader för mig iaf ;-)
körde inge hårt alls, men har träningsverk i låren idag, haha!

jobbade 11.30-15.00 idag bara, mycket skönt.
Å min klänning å mina skor från nelly hade kommit idag,
dock va skorna förstora även fast de va i min storlek ;(
men klänningen satt jätte bra å de är huvesaken då jag ska ha den på fredag!

Patrik ska hämta upp mig om en stund så ska vi åka och gymma igen,
sen sover jag hos lollo å don och imorgon jobbar jag 17.30-21.30, skönt de :)

Ska kolla efter en tidig födelsedagspresent till mig imorgon också,
hoppas jag hinner fixa de tills på fredag, skulle vara super bra!

Nu ska jag inte skriva mer för jag har inget att skriva om, hihi. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0