Onsdag, 30 mars 2011

hohoo!

Igår typ snöade det och idag är det sol? vilket jävla mars väder..
På söndag när jag fyller år ska de iallafal vara sol och 13+, för härligt!

Har iallafal varit på stan med lollo, vi kikade löshår som jag ska köpa antingen imorgon
eller på fredag när emelie ska limma in de på mig samt klippa mig om jag vågar ;-p
det blir nog kalasbra, fick med mig ett par solbrillor å en sallad från vivaldi också.

Jag ska sluta äta godis å massa onyttiga saker från å med nu, blä..
Vi får se hur länge de varar men ska försöka å klara mig :-)

Dom ringde från jobbet för en stund sen, ska börja en halvtimme tidigare,
å de gör mig inte så mycket när jag ändå är i stan.

Imorgon och på fredag är jag ledig, bra skönt.
sen jobbar jag bara lördag kväll å ledig söndag!

På fredag ska patrik hämta mig vid lunch så ska vi luncha ihop
sen ska jag vara på hans jobb tills emelie slutar :)
och på kvällen blir det utgång, va ju ute sist när vi va på
öland för typ en månad sen, så det ska bli roligt!

Nu ska jag vila en stund. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0