Måndag, 21 mars 2011

Halloj!

vet inte om de är värt att jag ens skriver för imorgon kommer jag garanterat inte göra det,
det kommer inte hålla i längden om vi säger så ;-)

Idag är min enda lediga dag denhär veckan, sen jobbar jag på för fullt och jag älskar det.
Blir så himla rastlös när jag är ledig speciellt när patrik jobbar så jag inte kan umgås med honom,
ioförsig så jobbar jag i helgen när han är ledig de är lite trist men vad gör man.. 

Idag har jag träffat emelie på stan, vi gick till jobbet ( haha, kan inte ens vara därifrån på min lediga dag;) )
men vi tog en nachos med kyckling och sen fikade lite, det var mysigt! 

Sen hittade jag en present till patrik, eftersom han fyller år på onsdag.
Men får kika mer på det imorgon också!

Nu i kväll har jag, lollo, don, fia och nicole kollat på big brother,
Jag älskar du över hela mitt hjärta, simon är så skön!

Jag sover här inatt, så blir det nära till jobbet imorgon.
Jag kör bara 12-16, så de är skönt.
Sen när patrik slutat så ska han hämta mig så ska vi ta tag i gymmandet, 
har varit borta ett bra tag så har mycket att ta igen, men de blir skönt ;-)

vi hörs när vi hörs antar jag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0