Måndag, 4 april 2011

Hallååå :-)
Nu var det några dagar sen och jag har hunnit med lite saker,
utgång i fredags med bra tjejer, drog till silk å kollade på september.
patrik kom dit också så då va jag med honom, sen träffa jag även på petra:)
sen åkte jag och patrik hem till honom och sov, i lördags låg jag typ mest bakis,
men vi fyra åkte vi och kollade på kamera sen åt vi på max och sen körde patrik mig till jobbet!
De gick finfint, slutade 22.30 å då kom patrik å hämtade mig,
vilken snäll pojkvän jag har :-) vi gjorde inget speciellt sen, bara umgicks.
Igår så fyllde jag 20 år, så åkte hem till lollo och don och åt smörgåstårta och blev firad.
Har iallafal fått de jag önskat mig så de va ju bra!
Sen åkte jag patrik å seger och gymmade,
man kan ju inte missa de bara för att man fyller år ;)
Sov hos patrik igår till idag också, de är ganska mycket mysigare än å sova hemma!
Han åkte å jobbade til åtta imorse, å jag har mest legat i sängen för jag va ledig idag,
men han slutar om en stund så då ska vi fixa käk sen åka och kolla på en lägenhet! :)
Och sen gym såklart, idag sover jag nog hemma även fast det är tråkigt,
men känner mig typ ganska fast utan min bil. Sen måste jag betala lite räkningar osv..
Men jaja, de va väl de i guess.. Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0